fredag 13 november 2009

Fredag den 13


Städat idag, för jag mår bättre. Inte prima skinka men bra mycket bättre. Sen kom mamma, ingela, roffe o fia på besök, full panna kaffe o lite skorpor...var det enda jag hade hemma att bjuda på...ja som liknar nåt som passar till kaffet alltså. Fram till nu har jag spelat GH, sitter o nördar o har lust o hiva iväg gitarrfan när det inte går som jag vill, men är Mogge brevid kan man känga till honom med,,,hahha nävars. Nu ska jag in i duschen, sen blir det ut med Iza o systemet. Gött med fredag. Jag har inte ont i magen längre, göttans! Men förkyld som fan är jag förövrigt o hostar o har mig, men det går att konservera med lite öl...blir skitbra det. Inte hundra på vad som händer, men hört några som tänkt dricka, o ringt några o hört oss för, så nåt ska nog finnas. Känns som en bra fredag hittills, trots att den ska bringa otur...
Lattjo lajban, see ya don't wanna be ya, heippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar