torsdag 12 november 2009

Prover på akuten

Orkade inte skriva igår, var för trött när jag kom hem så jag skriver nu....

Vaknade vid 3 i natt, undrade som fan varför, jag va ju jättetrött när jag kom hem. Men jag tror jag hostade så jag vaknade, magen blir bättre men hostan blir värre. Så roligt o sitta på akuten i timmar o hosta o snora o vänta. Folk tänker va fan gå hem o lägg dig så blir du frisk hahha*

Åkte ju tillbaka kl 14, då som bestämt. Inte fick jag äta nåt o jag hade ju inte ätit innan heller för jag trodde ju inte att han skulle säga att jag inte får äta. Så upp i stolen, jättekul...inte direkt. Ingen äggstocksinflammation eller nåt sånt, allt såg bra ut. Så då var den delen utesluten med.

Tillbaka till akuten. Kom vid 15 nångång, satt till 18:40 tror jag. Jag va så trött, grinig o hungrig. 24 timmar utan mat blir man inte glad av. Många får ju aggutbrott efter bara 6 timmar, hahha* In till ännu en läkare, fick berätta för honom om magen för han hade inte alla uppgifter och utlåtandet från gyn hade inte kommit ner till akuten...skitbra. Men i allafall. Mer kläm på magen o bankande på revbena. Blindtarmen är iallafall utesluten, och gyndelen...

Jag har en känsla av att idag är sista dan av utredande, sen får jag gå hem o komma tillbaka om det blir värre. För de kommer inte hitta nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar