onsdag 25 november 2009

Yes box


Tog mig till skolan idag med. Visste dock inte att vi skulle vara ute, pissväder såklart eftersom jag inte var klädd för att vara ute. Men det va bara hela förmiddan, så jag överlevde, blöt blev jag såklart med men skorna fick jag traska i blöt hela dan. En lärare kom till lektionen jag va på med frågan om jag skulle göra ett prov som jag missat. Men det är ju inte så lång tid kvar, så frågan va ju om jag skulle hinna plugga till det. Men jag sa att jag ville iaf försöka. Så han hämtade papprena o vi pratade lite om dem. Så började jag svara på frågorna när han var med så han tyckte jag kunde göra det muntligt där och då. Hann inte med alla där så jag fick komma ner efter lektionen var slut o göra klart. Han blev jätteimponerad sa han och att han trodde inte att alla i klassen skulle klara det sådär bra utan att plugga=) Sista frågorna svek mitt minne mig lite, men han sa att det är lugnt för jag har redan skrapat ihop till ett VG, inte bara på provet utan jag fick det i hela kursen, fan så nice=) Och så måste jag lägga till att MVG kan man inte få...för er som tänkte att ett VG är väl inget. Inte varje dag jag får vara stolt över mig själv hahha* Efter provet bjöd dom på kaffe, prata om vad som händer efter skolan sen o så. Sen var det dags för mig att gå till bussen. Nu kom jag precis in med Iza...släpade med mamma ut på promenix så vi gick på stranden i Varamon o hade Iza lös. Hon tänkte inte ens tanken på dra iväg=) Wonderbaar=) I morrn ska vi va ute hela dan med fick jag sms om. Någonstans utanför Motala ska vi va då. Ska bli intressant. O i morrn ska jag vara klädd efter väder.

Orka va så genomskinlig...Wait for it.... wait for it.... wait for it...oh, there it is.

See ya, Don't wanna be ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar