måndag 23 november 2009

Skitviktigt!!


Jag vet att jag borde sova, för jag har skola i morrn...och även om jag nu inte sover så borde jag plugga, eller duscha, eller vad som men inte blogga.

Men Mogge sa iaf att killen som va här på besök när jag var hos Sara inte var tipp-topp i magen o att han hade sagt att det gick åt mycket papper när han var på toa. Så kom jag att tänka på en sak... ok...jag har också haft mina dagar då magen inte vart helt i trim, men det här grejen med att skita upp en hel rulle, fattar jag inte riktigt. Jag menar, man skiter väl inte hela röven full som man sen måste torka bort? Och det är ju inte ett fenomen man hör bland kvinnor, även om dessa talesämnen kan vara lite tabu, men de flesta tjejer jag umgås med är inte så känsliga. Så jag tror inte det är lika vanligt.

Fan det lät så bra när jag tänkte tanken men nu låter det inte lika bra rosa på vitt men i alla fall. Det var bara det jag ville säga, tack för att ni lyssnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar