onsdag 11 november 2009

Akuten idag igen


Kom hem för en stund sen, vart på akuten idag igen. Missade bussen så jag cyklade i pensionärsfart o kallt var det. Men fram kom jag. Va ingen där när jag kom in, gött! Så fick komma in fort, lämna pissprovet som jag fick ta med hemifrån. Nya blodprov, nya kläm på magen och ett nytt finger i röven hahha* När han sa att han va tvungen o känna där, utbrast ja nåt i stil med: Va? Idag igen? Det är ju lite pinsamt. Vet att de har sett tusen rövar innan jag kommer där o slänger upp min men fan det är inte kul.

Kl: 14.00 ska jag vara tillbaka,,,då bli det gynundersökning, för att utesluta den delen. Kan ju vara bra,,,fan jag vill bara veta vad det är för fel. Hittar de inget där kanske det blir inläggning i Linköping iaf,,,för misstanke om blindtarmsinflammation igen...

Tycker de gör ett bra jobb för ovanlighetens skull,,,annars brukar det ju vara ta en alvedon o gå lägg dig eller vi avvaktar.

Vita blodkropparna hade gått ner eller vad det nu va men infektionen hade höjts...kan inte begreppen men men....

Skriver väl sen igen när jag kommer hem.

See ya...would wanna be ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar