tisdag 10 november 2009

Blindtarmsinflammation?

Suttit på akuten sen halv 12, kom hem för en stund sen, efter att först åkt till ÖoB för o köpa ostbågar. Dom hitta inte vad det va för fel men jag ska tillbaka i morgon. Dom ville lägga in min i Linköping för observation men så döende känner jag mig inte att det kändes som nödvändigt. Skulle noga bara känna mig dum. Inläggningen är för misstankar om blindtarmsinflammation. Men ah,,,jag vet inte. Har ju haft den här skiten förut. Men jag vill att dom ska komma på vad fan det är.

Det tar så förbaskat på krafterna o ligga hela natten igenom o inte veta vart man ska ta vägen. Ligga på rygg, på sidan, sätta sig upp, sitta mot väggen, gå till köket, dricka vatten tillbaka till sängen samma visa upp igen gå till toan tillbaka till sängen, krypa ihop som ett barn....fy fan, va pissigt det är...

Skriver när jag vet mer...eller mindre i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar