fredag 27 november 2009

Fabulous Free Fucking Freaky Friday

Fabulous free fucking freaky friday for friends, family, fishes, Fågelmyrs, farts, fags,

Ledig idag, fan så nice,,,men bara för man är ledig betyder det inte ligga på latsidan. Har tre prov att lämna in, föryngning, gallring och slutavverkning, sen är det att plugga om boniteringsschema, och skogsteknik...fan va gött...not. Ja tror ärligt inte jag kommer hinna med allt idag, men jag har ju hela helgen på mig "Duu haar juu heeeeela helgeeen ppå dig nananananananananan"

Är hos Sara o dricker kaffe, hon käkar frulle men jag är fortfarande mätt från gårdagen haha* Skillat!!...

Jag loggar in o sliter på knapparna o hoppas på få läsa blogginlägg men fan va slött det är på den fronten...shame on you!

Känner mig förövrigt på gott humör, skabbig o behöver duscha, men det är krabba så skit i det nu.

Nä vars, en massa svamlande som vanligt i brist på annat...

See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar