fredag 20 november 2009

Home sweet home

Hemma så här tidigt, helt underbart. Ljust när jag kommer hem! Mamma va här när jag kom. Försökte ringa hennes mobil o säga att hon behöver inte gå ut med Iza för jag är hemma snart, men hon hade redan vart ute. Två höjdpunkter på bara några timmar. Inte o slippa gå med Iza alltså men att slippa göra det det första när jag kommer innanför dörrn.

Käkat matlådan som jag glömde ta med mig. Nu sitter jag o flötar här vid datorn, lyssnar på diverse på Spotify o käkar baconsnacks.

Är ensam hemma för första gången på väldigt länge känns det som. Ska Mogge nånstans brukar jag med dra iväg, o nu är han iväg o jobbar. Brukar inte trivas o va själv hemma. Men nu känns det helt ok, menar jag behöver inte fly hemifrån.

Aja,,,känns inte som jag skrivit färdigt helt, men det får va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar