torsdag 12 november 2009

Förkylning i magen...hm


Nu är jag hemma igen. Läkarna gissar på en förkylning i magen, provresultaten har gått upp och ner...17, 29, 14... De vet som sagt inte om det är det, men tror på det, men blir jag sämre ska jag in igen...om jag spyr, mår illa eller får mer ont i magen. Som jag skrev på Facebook, det läker ut nu men om ett halvår eller så kommer det tillbaka. Fan vilken smärta. Det är så hemskt. Nu är jag inte bara förkyld i magen utan har en "vanlig" förkylning med, och det brukar ju betyda bihåleinflammation, också en sån där mardrömssak. Bankrutt är jag typ, så jag kan inte hämta ut en grej på recept just nu...någon som vet hur länge det ligger kvar? Nässpray skulle inte sitta fel, o inte Sinova heller...har ja de två grejerna kan det hända att jag slipper bihåleskiten...men det är Sinova som är viktigast...och dyrast. Nu ska jag ringa mamma o fråga om jag kan komma dit. Känner jag har inget bättre för mig. Visa upp nya dojsen me. Hämtade ett par "fejk" converse med högt skaft, vita, igår och idag kom bruna fodrade converse, högt skaft på de med. Vad jag har längtat efter att få dem, o nu har jag dem=)
See ya, Don't wanna be ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar