måndag 20 april 2009

Skolan, röjning, mat, hundhår...21.41

Ja, lilla jag fick gå till bussen i stan i morse, för jag va lat igår och orka inte ta mig till stan för att ladda på busskortet, men som tur hade jag sovmorgon så jag kunde ta en senare buss. Anledningen att jag gick till stan är att vi har kontant stopp på stadsbussarna.


Här är i gamla stan, vägarbete nästan hela vägen från mig till stan,,,och det här är inte långt kvar till stan nu.




Här väntas det på bussen, har vart o tagit ut pengar så det förbaskade kortet kan laddas...611 det här...inte min...



Röjning i skolan då, hade tagit kort om telefonen inte hade strulat som vanligt...men här är en bild från praktiken..





Sen blev det lunch, Rajs o Tjorvstroggenöff. Lite grönt med,,,





Here's half the crew, grupp 1,,,med lärare.





Sen har jag läst lite när jag kom hem. Har prov i skoglig planering på onsdag, ett par kapitel, tror inte jag har alla papper, fasiken!

Dammsugit *pust* tänk att det kan ta en halvtimme o dammsuga en liten, sketen etta! och hade jag vart noggrann hade jag nog kunnat fylla påsen, hon fäller så enormt mycket, har nog aldrig sett värre. Den blå mattan va vit när jag kom hem,,,

Den här bilden är inte från idag, men här har jag skrapat ihop från hörnet på mattan i vardagsrummet och Izas bädd, som dammsuges lika ofta som mattan...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar