söndag 19 april 2009


Jag är så kär i mammas nya katt Jamas. Coolaste katten jag sett någonsin! Ska jag ha en kattska det vara den. Får sån känsla av maktlöshet på något sätt, svårt att förklara känslan, mammas katt, inte min och Iza gillar inte katter.



Skola imorrn, vill verkligen inte, jag har bara gått i fyra månader och det känns redan jobbigt. Jag är så skoltrött. Det är så svårt ibland och man missar så mycket bara man är borta en timme!
Sen är det ju det här med självförtroende, att lita på att man kan, och våga. Jag vill ha ett jobb, tjäna mer, kunna göra mer. Ta körkort, gå miljoner kurser med Iza, köpa kläder, flytta till hus, flytta härifrån, köpa fina möbler...med mera. Det kommer vara tufft ett tag till, bara bita ihop o kämpa vidare... se om det lönar sig någongång.

Jaja, ska krypa ner och åtminstone drömma om saken,,sakerna. God natt o sov gott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar