måndag 27 april 2009

A House, in the middle of the wood, a house....

Idag ska jag med Jocke o Sara o kolla på hus i Godegårdstrakterna, kl 18.00 har jag bestämt med han som äger huset, om allt går som det ska kommer vi hyra det. Får en känsla nu av att det inte kommer bli så, igen,,,projektet har redan stått med näsan i backen en gång.
Jag vill bo där för att Iza får det friare, vi kommer spara pengar iom att man delar på alla kostnader. Möjligt att Tomas också kommer flytta dit och kanske en grabb som heter Tyson, men det vet jag inte än, Tyson är min förra hunds barnbarn.






Mormor väckte mig idag, men det roliga är ju att jag vet inte om jag kommer upp själv nu för hon ringer ju före mina väckarklockor, så det är kanske inte så smart.

Grattis till mormor idag, 64 år ung!!

Sovmorgon till 9 idag, ingen röjning som jag trodde, utan min grupp ska göra en skogsbrukspan...får se hur kul, inte kul det är...vet vad en skogsbruksplan är men exakt vad den vi ska göra går ut på vet jag inte...

Nu börjar klockan bli så pass mycket att duschen ropar.

Håll tummarna för att jag får bli en lantnolla!! Trött på va stadsbo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar