söndag 5 april 2009

01.55

Skulle till Marie idag, ta bussen ut till henne på landet och ta med mig Iza så våra hundar kunde busa ihop. Jag kom inte upp då jag skulle, missade bussen...sen ringer det på dörren så hade hon tagit bussen med sin hund till mig istället. Min telefon hade dött så inget av alla meddelandena hon skickat hade jag fått. Fick be henne vänta utanför så jag kunde sminka mig, klä på mig, rulla några cigg, ta på hunden koppel, m.m.

Vi gick med hundarna en bit innan de träffades för att Iza kan bli sur om man släpper på direkt, men det gick bra när dom hälsa. Schäferhanar brukar gå bra, iaf de vi träffat tidigare. Ner till varamon kom vi, släppte dem lösa men jag blir så nervös för Iza lyssnar inte så bra speciellt inte om det kommer andra djur så man får hålla koll. Vi fick syn på en hund långt bort så jag tog fast henne, sen kunde hon springa en stund till.

Sara låg hemma hos mig på soffan och sov, men jag tänkte att hon klarar sig utan mig, hon sover ju liksom. Hon kom inte in hemma hos sig igår kväll. Hon sov när vi kom tillbaka med, sen va vi inne ett tag rökte drack kaffe, jag käka frukost, städa lite. Sen blev det hem till mamma. Satt där rökte, drack saft, spela två låtar på guitar hero. Va till affären köpet hårfärg, måste få det svartare, är typ svart brunt nu...inte som jag vill. Sara skåning, jag och Marie kom till mig efter att vi vart hos mamma, gick en sväng med hundarna igen, gick hem till mig beställde pizza. Tomas kom hit sen med. Sen har vi bara glott på datorn och slappat, jag gick sista rundan med Iza på vägen hem till sara så vände jag utanför henne o nu sitter jag här...

Slänger in en bild på Iza, lite roligare när det finns bilder med...inte för den har något med inlägget att göra



stör mig på att klockan på bloggen inte stämmer...nu är den 01.55, får se när det står att inägget är publicerat. Kan man ändra det?

1 kommentar:

  1. Ja, du kan ändra det om du går in på ditt konto. Nånstans där.

    SvaraRadera