måndag 13 april 2009

20.30

Vaknade skapligt i morse och det känns ju bra eftersom det är skola i morrn. Va ute med Iza och såg mamma, moster och mormor satt på mormors uteplats så jag gick dit och drack kaffe. och fick låna tobak av mormor mitt är slut o jag tror inte kiosken hade öppet idag som jag brukar köpa tobak i.
Hade tvättstuga kl 12-17 men fick nyckeln tidigare,,jag tror säkert jag har tvättat 7 maskiner vara iaf 5 fulla,,,har inte haft tvättstuga på ett tag, hehe* Men nu är det rent allt utom en handduk och kläderna jag hade på mig,,handduken glömde jag bara för jag duscha Iza mellan maskinerna, så den blev kvar på toan. Typiskt mig..

Känns lite mindre kul o skriva för Nokia telefonen har sagt upp sig för ett tag nu så jag kan inte ta kort på det jag skriver om och det gör ju det hela lite roligare skulle jag tycka iaf...

2 kommentarer:

  1. Jag har hittat den gamla kameran och den kan du ta. Men du bör köpa batterier och det har de billigast på Lidl.

    SvaraRadera
  2. jag har batterier hemma. "Den kan du ta" Den är ju min, men jag fick ju aldrig använda den...

    SvaraRadera