torsdag 4 februari 2010

Make a move

Tänkte jag skulle dansa ner några rader, har inte haft tid de senaste dagarna, o innan det ingen lust. Det har vart ganska mycket, först på ett dåligt sätt sen på lite bättre men nu har det bara vart fullt upp. Jag har vart hemma en hel del, o datorn är inte hemma så det är kanske en grej det med, har fått mer gjort än om den hade vart hemma iaf.

Va hemma förut, greja o dona stuva o hade mig med grejer. Så ringer det på dörren, han säger han försökt få tag på mig på telefon men jag har inget hört, han frågade om en annan snubbe kunde komma o "kolla läget"...visst sa jag men ge mig en halvtimme, fan så det såg ut, stuva in grejerna på diverse ställen o stressar. Hann inte klart på den tiden, hade plockat bort mattorna o inte dammsugit under så det knastra lite under fötterna när man gick hahha, pinsamt värre, kan inte säga att jag skött min lya så bra den senaste tiden, inte vart hemma så mycket, vet inte om jag får skylla på det. Men allt gick bra så det va ju bra. Jag dog inte även fast det såg ut som det gjorde sen är det stor chans att det blir som "jag vill", eller som det måste bli kanske man får säga.

Vart o mätt o grejat o det finns ett stort orosmoment, så jag ska mäta vidare vid tillfälle.

Varför jag pratar så ytligt? För att inte alla ska fatta vad jag menar, men det är ju inte alla som läser heller, eller det här är det jag har att skriva om men vill inte delge allt...jajja skitsamma

Ha'de

1 kommentar: