måndag 22 februari 2010

We're going trough changes

Dom säger ofta att när det sker förändringar i livet så förändrar man ofta i samma veva håret. Det känns lite som att det kan stämma. Efter gymnasiet gjorde jag slut med blont, efter ett tag i skolan o sommar o allt hej o hå, blev det svart. Jag har iof tänkt länge på göra nåt med håret o igår blev lite gjort men fortsatt idag lite mer.

Jag klipptes lite igår o madde, sen blev det vi igen idag, i morrn är det malin o rauno. Stackars mamsen. Men hon får skylla sig själv att hon hade intresse för sånt som ung och utvecklade det, hehhe*

Det ska va svart men min kamera är lite kass, så jag fick ljusa upp den lite. De röda tonerna i bilden än några av syrrans hårstrån som låg kvar. Jag höll på dö när jag såg allt hår på golvet hahha* Jag trodde jag skulle va flint men jag har ganska mycket hår på huvudet tror jag. Det är inte lika varmt o ha utsläppt längre heller. Känner mig en aning lättare både i huvudet och på. Jag vet att jag gjort det som är rätt för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar