torsdag 25 februari 2010

Andra sidan stan o hem

Va mycket det snöar nu igen=) Blir ingen sommar för er i år *mohahaha*
Kom hem för ganska exakt 20 minuter sen har vart med Linda o knallat i ganska exakt fyra timmar. Jag blev så pissis på vägen hem från stan så jag var rädd att grannarna skulle få ett gott skratt hahha, men jag hann. Vi sa vi skulle knalla mot Brinken, så det blev genom Fålehagen upp till Brinken, sen förbi E-lux o vidare till Charlottenborg, där tog vi fika som Linda tagit med, över charlottenborgsbron, nedanför östermalmsgatan in till stan o till djuraffären. Därefter åkte hon med bussen tillbaka till Borensberg o jag knalla hemåt. Det var trevligt, svårt o hitta bra fikaställen bara. Men det sa vi vi snart ska göra om. Blev lite bilder tagna med, så får se om jag kan lägga upp några sen, för jag tror Linda skickar dom till mig sen, eller så snor jag dom från fb sen bara.

1 kommentar:

  1. Sno på bara! Bilderna alltså.

    Vilken tur att du hann hem innan du pinkade på dig, så grannarna slapp skratta ihjäl sig då. Hehe.

    Här har det kommit massor av snö bara idag. Hoppas det dröjer läänge innan den går bort.

    Vi får absolut göra om promenaden, men åt nåt annat håll nästa gång kanske.
    /Linda.

    SvaraRadera