onsdag 10 februari 2010

Kärt återseende

på mer än en punkt...
Skulle på möte i morse men jag kände lite att idag får det vara, orka inte o det skulle va så långt att cykla. Hade bestämt med Jessica att jag skulle komma, så det blev av ändå. Björn hämta mig, han hade med Exa så vi gick med vovvarna en sväng för jag hade inte hunnit rasta Iza som jag skulle innan han skulle komma *skäms* Men då fick Exa en extra sväng med, så det var nog ok. Iza va sur som vanligt med möten rätt på, fick tyst på henne snabbt, sen gick vi. Som alltid kan det funka bara man går lite. O vilka kompisar dom va när dom väl fick hälsa, skutt o hopp o slå med tassarna. Vad glad jag blev. Dom har inte hälsat sen dom va mindre, Exa mindre o lite osäker o Iza lite väl hårdhänt o rätt på, men så bra det gick nu!

Sen hem o lämna Iza, o hem till Jessica o Björn. Cassandra har vuxit massor o fått så långt hår, hon va inte rädd för mig den här gången heller roligt nog. Lite lek med henne, sen kaffe, o de bjöd på mat, gott gott, några timmar där sen var det dags att åka hem igen till Iza. Vart ute med henne, ska en sväng till idag, pratat med mamma lite, suttit vid datorn osv. Är väl typ det som hänt idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar