fredag 19 februari 2010

Hundvakt


Sitter hundvakt åt Melvin, Sara är iväg o handlar några timmar. Nattis fyller år idag , STORT GRATTIS!! Hon fråga om jag kunde gå förbi henne o lyssna om han låter, men jag tyckte det va bättre han kom hit. Då har jag koll, o han har vart själv en stund, så tränat på det fick han göra i alla fall. Men tycker det är bra träning att han och Iza umgås på varandras "revir". O bra för honom kanske o klara sig utan "mamma" hemma hos någon annan, som ni ser verkar han tycka det är helt ok.

Sängen var bäddad på mitt sätt innan han kom nu är den inte det längre hehe* Det ska bäddas på hans vis!

Som ni ser har jag händerna fulla, vet inte vart jag ska börja, vet inte vart jag ska ta vägen.

Nävars, det är så tyst att jag kan höra husdammskvalstrena hoppa *fniss*

Tänkte nu ska jag blogga om det o ta kort så jag har bevis åt sara att det gick så lugnt till som jag sa när hon ringde=)

Oj coolt, nu hörde jag faktiskt nåt falla i golvet, lät som ett gruskorn!



1 kommentar: