lördag 6 februari 2010

Ännu en dag lämnad bakom

Vaknade ganska sent, för det blev lite sent igår o fan va trött jag va när jag kom hem men det blev ändå inte sängen direkt väl hemma. Va med Sara, Jens o Mogge hos Jens men det va inte så länge men ändå rätt sent, men det var nog bra att vara social också, har vart hemma en hel del sista tiden, vilket också vart skönt o kanske behövligt, jag ser iaf till o hålla mig sysselsatt.

O Sen iaf förra fredan -8 dagar sen blir det va- har jag blivit så seg, sirap, avtrubbad, deppig, konstig...inte allt på samma gång men helt neråt varje kväll sen dess. Skitkul...känns som dagarna blivit för långa för mig att orka med eller nåt, eller är det bara för att allt är som det är? Jag tycker att jag har förändrats mycket den senaste tiden o jag hoppas det bara är tillfälligt, för jag kan inte påstå att jag gillar det. På vilka sätt behöver jag inte gå in på.

Idag iaf, va jag med mamma o spela badminton i två timmar, med Josef o skulle vart en till med men han kunde inte o moster va sjuk så jag hoppa in istället för henne. kul som fasen men va svett man vart. springa som en idiot hela tiden, o mamma skjuter bollen varannan höger varannan vänster, så springa springa springa,,,,behövligt var det o kul.

Nu är jag hos Sara, här en sväng o glutta datorn, funderar nästan på ta hem den en sväng igen iom att jag är hemma så mycket, men men det får jag sova på. Kom hit mitt i maten o fick lite jag med så det va snällt o va gott det va, hjälpte Sara med disken som tack, så det mesta fick vi undan.

Snart dags att dra hemåt, är trött, ovanligt, inte...jajja, jag är fortfarande skitglad för all snö, på tal om skorstenar alltså

Ha'de

1 kommentar:

  1. du ska se att allt löser sig :)
    gött med badmintonen ? har du börjat permanent ? hade bra // mogge

    SvaraRadera