fredag 28 augusti 2009

Voine voine!!

Fan också! Jag som har varit så duktig hela veckan...sitter hos mamma och förbannar mig själv men gör inget åt det. För jag orkar fan inte. Dricker upp mitt kaffe som jag gjort. Vad jag förbannar mig över kan ni säkert räkna ut, några av er iaf. Iza är hemma, själv. Men det blir ju inte så länge.

Mamma ska skriva ut bilder på Iza så jag får bättra på min samling i hallen=) Har bilder på Iza och Meg men ingen på min fisflisa och det måste jag ju ha. Alla tror ju att Lina är Iza.

På måndag blir det en powerklassresa, bara en natt, Omberg och Visingsö tror jag det va. Men skönt det,,,får fråga mormor med min fiinaste hundblick om hon kan ha Iza och sen att mamma får knalla med henne.

Mycket mer än så har jag inte att berätta om, har ju bara vart i skolan typ...hinner knappt med något annat än det=(

Ska ut med mamma o röka....och dricka mer kaffe!!!

Heippa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar