torsdag 6 augusti 2009

Toppen i Botten

Ja vad ska man säga...det har vart en jävligt sjuk dag, som började kl 3.14 i morse. Sov en stund till och sen fortsatte det. Alltid händer allt på en gång. Inte en sak i taget som man tycker det kunde va.

Men det va bra däremellan iaf, åkte med Sara o Chrille o uträttade ärenden, hälsade på en vän till dem som har loppis, o jag kanske ska få ta nerlite träd åt henne, fan bästa jag hört på länge=) och avslutade det med Wopper meal från Burger king, som vi käkade vi strömmen där jag hittade två femmor och jag hittade en när jag va ute med Iza tidigare med. Göttans=)

En bilfärd till efter det blev det med...

I morrn kommer besök från Enköping så det ska ju bli kul iaf, känns som det kan behövas.

Sitter hos Sara och har precis pimplat upp kaffet i koppen. Har plockat 43 fästingar på Iza men en halvdan fästingpenna. Nästa år skiter jag blanka fan i kräftynglena o alla andra vattenorganismer, men Iza ska ha scalibor och Frontline...såhär kan hon ju inte ha det. Men å andra sidan blir det kanske inget Salstern för hennes del heller. Men det får man ta då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar