tisdag 18 augusti 2009

Häär kulört!! Sort farve

<----(Jordens värstigaste hårfärg) *mohahahhaha*

Andra dagen i skolan är över, eller var för några timmar sen. En lärares mamma blev sjuk o vi hade honom hela dagen så vi fick sluta tidigare om vi va klara med skogsbruksplanen på ett program som heter PcSkog, ämnet Skoglig planering.

Åkte hem med 520 som äntligen börjat gå förbi skolan igen, så nu slipper jag för det mesta vänta ihjäl mig o åka in till Linköping och det är ju hur bra som helst. Vid sporthallen såg jag syrran som väntade på bussen o messa henne o fråga om inte hon kan följa med till Maxi o köpa hårfärg...så vi möttes i stan o tog bussen dit. Gick in en sväng på Willys med för jag letar fortfarande efter en 5 liters vattenkanna men inte fan finns det nånstans! Tog bussen tillbaka till stan o glodde o prova skor på Din sko, de hade en massa rea, men mina pengar är slut igen...busskort, skor osv...

Nu är jag hemma o har vart ett tag...färgar håret o skriver medans tiden sakta rullar på. Ska skölja ur om 8-10 minuter.

Skulle plugga men det har än så länge inte blivit av. Får se om jag kan läsa lite senare sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar