onsdag 12 augusti 2009

Mott'ala wunt!!

Har precis ätit, för första gången idag...har inte tänkt på det. Eller jo, men sen gick jag lååångpromenad med Iza o kom på det nu först när jag kom hem. Har 6 koppar kaffe till frukost bara.

Blidde:

Agneshögsg-Mariebergsg-Varamovägen-Månvägen-Dysättersv-Slånbärsv-cykelväg till bråstorp-maxi-Ö&B- Cykelväg till o brevid Metallv-cv under o till Vändgatan-Skolgårda skola- Linjegatan- en snutt på verkstadsv-kanalen till-hamnen-vätternpromenaden-kollonierna-folktandvården-Lidl-hem...

Vid kanalen börja det öösa ner, fick ta på mig jackan o trycka ner mobilen en bit i BH:n. Vinkade på ett par danskar i båt som jag sen stanna o prata med, fatta inte ett skit!! Så det va väl därför det inte blev så mycket prat *Mofasa*, kommer upp på bron...broöppning såklart!!

Hade så jääkla ont i fötterna sista biten, kan ju vara för att dom är lite små...36/37 har ju svart med i 38/39 skulle vart perfekt med 37/38. Blåsa på tån, svinont i en nagel osv osv...jaja skönt var det att gå...skulle rensa tankarna men det gjorde jag inte, bara njöt, gick, tänkte ut vart vägarna går. Såg nu att jag gått runt typ hela den bebyggda delen av stan utom på andra sidan strömmen. Nice one!!

Iza torkade sig som vanligt i min säng, märkte det först när den inte va bäddad o jag va helt hundra på att jag bädda den i morse, gick närmre...blöt...borde jag ha förstått...kräk! Det va som jag sa till Sara här om dagen: Hon är aldrig i sängen utom när hon är blöt...va inte det jag tänkte på när vi kom hem,,,trodde ju hon skulle rejsa-bli fågeljakt i vardagsrummet, så jäkla snabb så man får inte tag på henne fast hon springer ytterst o jag försöker genomskjuta-, men hon va så tyst o lugn smög till sängen o torka sig o gick sen ut på balkongen o la sig i sin egna torra bädd.

Börjar smått bli planerat o kolla film idag, men får se vad som händer...nu känner jag att jag har ro o ligga ner iaf. Ska bli skönt till och med=) Bacause I'm worth it!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar