måndag 3 augusti 2009

Säng'a

Så nu har man den stora sängen hemma väntandes på mig, gött...ska jag sova där sen. Antar jag iaf, är inte hemma nu iaf. Är hos Nemi. Vi har käkat nu sen vi kom till´baka. Mormor väckte mig vid 10 så jag gick dit för o vänta på Rauno som skulle köra sängen åt mig men det tog ju fler timmar mer än väntat. Sen blev det sängen då som planerat, har pantat burkar, lämnat släpet, vart i Salstern men fick inte träffa Iza för hon va på vift, men har fått höra nu att hon är tillbaka.

Blir kvar här några timmar till. Men man ska inte planera när man inte måste, ta dagen som den kommer bara!!

Ska börja slutet på den här kvällen med en kaffe o cigg med virre på balkongen om hon inte hinner komma in innan jag kommer ut.

Heippa o hörs kohta!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar