tisdag 6 april 2010

Vänta vänta o vänta

Den som väntar på nåt gott...ja fan va man ska vänta med allt. Menar till viss del flytten nu med men en annan sak också. Alla vet ju redan att jag vill flytta nu hehhe* Måste till Flügger o välja tapeter, blev inte det idag, vet inte ens om kontoret hade öppet. Tjata på Rauno att vi tar det på hemvägen i morrn,

Nu står inte kojorna i varamon längre, nu är de vid metallvägen. Jag har planerat idag, så tråkigt o svårt! Jag vill såga! Blir ju som en mindre slutavverkning plus att det ska gallras.

Ooooh så mycket jag fortfarande behöver göra.

I morrn blir det badminton igen, gött det. På torsdag kommer Erik o Jonna på kaffe (y)=)

Nä nu gäspar jag ihjäl mig fast klockan knappt inget är. God natt

3 kommentarer:

  1. Den som väntar på något gott väntar fan alltid för länge! Haha.. Hoppas allt är bra med dig och Iza.

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det så! Jadå, bortser jag från att jag får vänta allt för mycket så är det bra med oss=) Hoppas allt är bra med dig o lille Lotus också!

    SvaraRadera
  3. Jodå det knallar på väldigt bra här. Bus i killen är det allt, haha. Du får ta och träffa honom snart:)

    SvaraRadera