fredag 9 april 2010

skitdag

Usch o fy o fa'an vilken dag det vart. Har bara så jävla jobbigt allt. My ringde o tjata, då blev jag irriterad första gången, sen andra att den nog finaste riktigt stora gran blev 3,90 bitars timmer istället för 5,50 som den hade kunnat bli! Sånt jävla slöseri med pengar o fina stockar, sen det tredje satte jag fast sågen i en björkjävel o va tvungen o få hjälp loss med sågen,,,där var det färdigt, hela dan förstörd, men jag jobba på om än saktare o jag har nog aldrig behövt helg så mycket som jag behöver nu. Sen är det div andra grejer som är peppar på moset,,,,suck...

Rauno hade också en sätta fast sågen dag, fick såga loss honom en gång, så fick jag såga färdigt en stock åt miniskog för han hade soppatorsk...

Fick mig ett gott skratt i morse iallafall, eller vi alla fick när en av gubbarna sa: "Befolkningen i Godegård är så liten att byhoran deras är visst oskuld"

Nu ska jag lägga mig i badet o sen ska jag väl fortsätta sura eller nåt.

2 kommentarer:

  1. Om du vill är du varmt välkommen att följa med på hundträff på söndag i Linköping. Vill du inte ta med Iza tar vi med Aed åt dig. Men vill du följa med kan du väl slänga in en kommentar på bloggen.

    SvaraRadera
  2. Vi blir nog bara bort ett par timmar. Så det blir nog inte så jätte länge. Men vill du att vi tar med en till dig isf? Och isf vilken?

    SvaraRadera