torsdag 15 april 2010

Tuuuuschdaaa


Blev inte många timmar på praktiken idag inte, men jag känner att det gör inte så mycket. Vart på div möten så skulle jag fixa med andra viktiga saker, men just för dessa möten var det ingen idé jag kom tillbaka... men de andra sakerna blev så klart inte av. Men packat har jag gjort, tv-bänken är nedplockad, tvn ligger i sängen, hoppas jag orkar lyfta bort den med. Plockat ner allt från väggarna, o tömt nästan alla kökslådor. Så det händer grejer här. Bara städningen jag är orolig för fortfarande, är så rädd o glömma nåt...kanske jag sagt redan?


Har fått reda på lite saker, intressant värre, på ett sätt ja, men annars bara rent jävla fundersam. Både fundersam som med "hakan vid knäna" "fågelholk" och "hahaha nä är det sant? hahhhaha"

Jag ska heller inte denna gång förgylla era dagar med att skriva exakt vad jag menar. Någon av er kanske vet vad jag menar,,,


Nu ska jag ut med min (vete)vita springare!!!

1 kommentar: