lördag 3 april 2010

Påsk var det här....

Fanns som vanligt inget nytt att läsa för mig idag, är lite dåligt med bloggandet på alla håll o kanter men men. Jag skriver o du som läser gör det o det tackar jag för=)

Vakna hos Sara kl 5 första gången, sen 7 och sen låg jag vaken ett tag, vid 10 vaknade jag sen igen o tänkte det är dags o gå upp, så det blev o dra hem direkt. Flizan måste ju u o så. Hem o duscha, käka frukost, sminka mig, satt vid datorn, diska lite, sen gick jag fyrkanten med Iza.

Hem igen o vänta på att mamma eller mormor skulle höra av sig för det skulle ju bli påskkäk där idag. Messa mamma o fråga när, det visste hon inte, sen knalla jag dit iaf. Fick skjutsa Rambo på cykel hem till Rauno för jag ville Iza skulle med, baktanken är ju att hon ska få påskmat hon med, o det fick hon en del av=) Malin o jag diska o plocka undan efter maten, sen spela vi en runda 500, ut med Iza igen, Malin hängde på så vi gick till stan o fönstershoppa o hem igen, väl hos mormor var det dags för tårta,,,mmmm gooottt=) Så käka vi det, o sen var det mer eller mindre dags o dra sig hemåt.

Jag kanske ska få en stor spegelbyrå som mormor har, hon tycker inte det passar där. Då blir det en bra byrå till underkläder o hårfön, plattång, borstar m.m. så samtidigt som ett stort sminkbord. Måste jag bara skaffa några lampor så det blir ljust o bra! Är ganska mörkt i den hallen så det blir fett nice. Nu längtar jag ännu mer till jag får flytta, nu orkar jag faktiskt inte vänta mer!

1 kommentar:

  1. Haha jo självklart menade jag 11 veckor. Fan så fort går ju inte tiden, hihi.. Tack för att du sa det för annars hade jag nog aldrig märkt det..

    SvaraRadera