söndag 11 april 2010

Ren o fin

Nu har jag badat Iza med schampot o balsamet jag fick va Linda...o Iza sjöng i duschen som vanligt o dansa upp på kanten några ånger, hon fick en prednisolon/kortison nu först med, glömde ge henne det i morse. Hon har inte kliat så värst nu, men hon har pipit, piper hela tiden tycker jag o gnällig o pratig. Så jag slängde henne i badet så får vi se. Ska bada henne oftare egentligen men det har inte riktigt blivit av med det, skärpning! Nu ligger hon här bredvid i soffan med handduken över sig o njuter. Vi tog i balsamet efter badet, borstade in det o borsta igenom hela henne ordentligt, tar inte många minuter fast man är noggrann hehhe* Sen tog vi klorna, smörjde tassarna, o sen bomulla öronen, då la hon ner huvudet som om hon sa "men aaaah vad ska du göra nu då?!" hehe, men stilla låg hon=) Disken o duschen väntar fortfarande på mig så jag ska väl ta det nu, innan klockan drar iväg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar