söndag 15 mars 2009

Inte mycket

Har vart hos mamma o hon klippte mig, så fick jag hjälpa henne o få fram Zelda som låg under Malins säng, hon skulle få åka hem igen, mamma kände att det är så synd om katten när hon är så rädd, bättre o lämna tillbaka henne. Det va ju synd för hon va ju riktigt fin.

Jag tror jag skulle kanske fått henne lite modigare eftersom jag bor själv och Zelda är van vid hundar, men mitt problem är ju då att Iza inte är van vid katter. Och jag är allergisk, inte för att jag bryr mig så, men vore träligt o fastna för katten och jag blir ful i huden av allergi och inte klarar omplacera den, då blir det många år av lidande för mig. Jag hade ju iof förnekat någon allergi men samtidigt vet jag ju att så är det.

Vad jag pratar om inget hela tiden då...kanske blir bättre sen när jag blir mer inbiten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar