lördag 5 september 2009

Vän med bäbis på besök




Jessica va här med bäbisen igår, söta söta bäbis. Vi drack kaffe, fika o prata. Satte Iza i hallen för hon är inte van vid så små, hon gjorde inget men hon är ju så stor så jag tänkte kanske bäst. Hon ville ju va med också såklart.
Frågade om jag fick köpa men det fick jag inte...förstår inte varför *gapar med hakan vid knäna med ett frågetecken i pannan* *fniss*
Hon va så trött men ville inte sova, jag satt med henne strök över magen samtidigt som hon höll stadigt grepp med ett finger i vardera hand o studerade dem noga. Jag sjöng lite för henne o hon bara titta med sins söta ögon. Titta på mig o bubbla hahha* Sen var det dags o röra sig hemåt o jag fick klä på henne. Eller jag bara gjorde det för hennes kläder låg brevid mig. O jessica hämta kameran.


Och lilla flisan blev fotad med=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar