söndag 13 september 2009

Narvik -94
















































Nu har mamma och Madde vart här och vi kollade på hemmavideon som vi filmade när vi var där. Och låten som jag la in i förra inlägget var med i början och slutet på filmen(Enigma-Return to innocence).
Det var så kul o höra dialekten igen. Riktig Kiruna dialekt prata vi då. Jag ville ta ett kort på tvn men kameramobilen sa har sagt upp sig vad gäller batteri så det får jag göra en annan gång.

Alla gamla minnen...

Jag fick som "ha-begär" att jag måste bara dit igen. Få uppleva allt igen.

Bron som är på bild här åkte vi över.

Filmen var från juni 1994 och klockan var 00.30 och då först hade det precis börjat på skymma. Midnattssol vet ni. Jag bara måste dit igen, jag vill flytta upp, nu!

Jag drar sen när jag får chansen=) Ja inte till Narvik men Kiruna iaf.

Bilderna jag har lagt in nu har jag hämtat från google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar