onsdag 23 september 2009

Rockigt Rottne!






Blev ju rätt så trevligt att ha praktik ändå, i alla fall med tanke på det jag fick göra idag=) Jag fick prova köra en skördare, en Rottne gallringsskördare värd "bara" 2 miljoner svenska rixdaddlar. Hela 3 träd har jag tagit ner och apterat, känns rätt gött faktiskt, ja det va lite rockigt! Gick liite snabbare än med motorsågen. Förövrigt har jag knatat runt o planerat i ett nästan 10 ha stort bestånd, plus en långpromenad med handledarens hund.

Sen nu på kvällen hände kanske något inte lika rockigt. Slutade iaf med jourcentralen och penicillin 3 om dagen i 10 dagar...Tack för det televerket

Plus att nu när jag va på väg hem snurra det till i huvudet, nästan så det svartna men ändå inte så där äckligt att det snurrar först innan man svimmar. Vet inte vad som hände, har aldrig hänt så förut iaf...vad det beror på vet jag inte...penicillinet, chock, utmattning...Guess I'll never find out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar