tisdag 15 september 2009

Rosta...

Nu äntligen har jag fått kolla på Roast på Berns, fan va bra det är. Jag missade ju igår, för tvn är inte direkt från då, igår alltså. Och den lilla reserven hann jag inte ställa in kanalen på, programmet hann sluta. Men som tur finns internet. Men jag gillar inte Petra Mede för fem öre, kan hon bli komiker kan nog vem som helst bli det med. Finnen va inte så rolig han heller, Felix roasta sig själv mer än Pernilla, Magnus va som vanligt bäst, Kurden va rätt kul o Halvindiern va bäst efter Betnér, riktigt rolig idag! That's my opinion...

I morrn kommer Erik o Jonna hit o pimplar kaffe o snackar goja med mig, trevligt trevligt...va inte igår det heller.

Ska göra klart på det där förbaskade Farmville, spela en betapet, sen blir det hatti fnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar