onsdag 2 september 2009

To the black asshole

<---(SKIT FULLT)

Ååååh jag känner mig så stressad över allt och inget. Det är så mycket som ska, borde, behöver, måste göras. Kanske därför jag är så trött har jag kommit på. Det tar ganska mycket på krafterna o bära på göra listan med alla grejerna inklistrade på raderna. Hur ska man fixa det då, eller åtminstone plocka av listan o lämna den nånstans...? Gärna på nåt ställe där jag inte behöver se den...det som kallas lägga locket på...

Jag måste ta ledigt i morrn eftermiddag och det är säkert inte speciellt populärt men Iza ska vaccineras och jag ska sätta bollen i rullning nu förhoppningsvis, om inget hindrar mig. Undra vad kalaset kommer gå på?

Har inget vettigt att skriva förövrigt. Skulle vilja beklaga mig men jag vet inte vad jag ska beklaga mig över. Jag har lagt allt bakom ryggen...

Har plockat svamp idag igen. Och betalat tillbaka en skuld....så det känns ju bra

5 kommentarer:

  1. Så du var tvungen att vara ledig?

    SvaraRadera
  2. Jag hade en fästing på sidan av magen...plockade bort den och det gick bra. Du får kolla mig i morgon...

    SvaraRadera
  3. Du sa ju att jag hade skrivit fel i telefon, men det har jag ju inte...det står ju i morrn eftermiddag...inte hela dan!

    SvaraRadera
  4. Ja, jag bloggade just om samma sak, fast annorlunda! :)

    SvaraRadera
  5. Oj den sista kommentaren hade jag helt missat, såg den nu först...

    SvaraRadera