måndag 25 januari 2010

I promised my self...


En lite slapp dag idag igen. Fick klä på mig kl 4 i morse o knalla ut med Iza för hon har vart lite sne i magen, "synden straffar sig själv" brukar det heta, men i detta fall "Izas synder straffar mig", ut med henne o in igen så gick ja o la mig en stund till o vakna några timmar senare gick ut med Iza igen, tänkte ta en halvlång men så träffa jag Eila o Liddi, o lilla Liddi har några år på nacken-typ 13- så det blev en kortare sväng än tänkt men hon blev lite piggare av att få sällskap o hon är en av få tikar Iza gillar så det va bara nice.
Så lite mer slapp, frukost o kaffe väl hemma hos Sara igen o sen kom Mogge, Michelle o Marianne hit så blev det dricka en massa mer kaffe o prata lika mycket, diskutera några av livets stora frågor.... eller mestadels hundar.

Sara fixade sin goda pastasallad som va lika god som vanligt, sen mera nördande vid datorn. Men helt död har jag inte tillåtit mig att vara, så jag tvingade ut mig själv på den sista promenaden (inte kissesvängen) och lyckades skrapa ihop 1 timme o 40 minuter idag med, OK-Ovanför Rådmansgatan- Gamla stan- stan-bion-nedanför Ekön-mot Bråstorp-Solsäter-Tennishallen- Z Parken-Varamon o hem, inte en ny runda men den brukar gå åt andra hållet o kanske inte riktigt den kombin... men det känns rätt bra, att jag faktiskt kan hålla vad jag lovar mig själv också. Chrille o jag skulle gå en långsväng men han fick förhinder, men att jag o Iza kommer ut o skakar om våra växande magar ska inte hänga på någon annans axlar hahha.


Gu Natti

1 kommentar:

  1. låter ju bra att du går som du lovar dig själv att du ska iaf :) // mogge

    SvaraRadera