onsdag 16 december 2009

Så himla duktig jag är=)

Sitter hos Sara, hela 6 dagar sen jag va här sist så det var dags att pallra sig hit igen hehe*

Städat köket o satt ut ljus som jag tände o det blev så mysigt. fyra på spisen, två på bänken, sju på bordet fyra i "takkronan" och två på hyllan=)

Igår fick jag ett ryck o fick för mig att möblera om i vardagsrummet, sköt allt till nästa vägg eller vad man säger men va fint det blidde! Jag är så nöjd man kan bli med alla mina fula saker hahha* Nu fattas det bara fina tavlor (fortfarande) och att flytta grejerna på väggen ovanför soffan så är det fullbordat sen. Blommorna verkade som de minskat i antal för nu ser de ut att vara mindre till antalet så det va ju bra! Men jag har alldeles för många ändå.

Tog en fin snöpromenad i morse, sen har jag bara grejat, pratat i telefon, lagat till käk, slöat och badat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar