onsdag 23 december 2009

Firar in julafton


Sitter hos Sara som vanligt...o firar in julafton. Vart en sväng hos mamma o grejat o vart social där o hemma o gjorde ett halvhjärtat försök att julstäda, men kom på att det va tråkigt, så jag sket i det o fick en bättre idé, jag skiter i o sova hemma. Så nu är jag här o det är ju fan så möe nicer än o sova hemma. I morrn vid 11 va det sagt att jag ska till mamma så då blir det så.


Tydligen har jag vart snäll i år med för jag har fått en massa julklappar, o jag har inte fått dom än, eller öppnat dom än men jag är så glad att jag fått över huvudtaget. Många i min ålder har lärt sig att inte ta allt för givet, men långt ifrån alla o jag är en av dom som lärt mig att inte göra det...jajja whatever. Jag är med nice folk o jag är glad, jag har en familj o jag har SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ på julafton!!! och jag har lite klappar under granen och fan så nice så har jag fått 2 julkort.


jajja ska va social här nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar