tisdag 8 december 2009

Morgonstund....




Morgonkaffe med Sara, några koppar och cigg däremellan. Va på arbetsförmedlingen igår och skrev in mig och fixade in några kronor på mitt magra konto på banken efter det. På fredag börjar allvaret med jobbsök, då ska jag till arbetsförmedlingen på första mötet, på måndag till skolan o fixa en grej.




Så besviken på mig själv, sovmorgon igår som inte var planerad och missade göra en grej jag skulle. Skärpning. Vet inte varför jag alltid ska göra det så svårt för mig själv med allt, otur har man på det.


Om jag bara fíck en chans så tror jag mycket skulle lösa sig, men det ska jävlas, man ska kämpa arslet av sig för att komma någonstans. Visst är jag villig att kämpa, det är inte det. Men när man verkligen år efter år lägger manken till och sen står där på samma ställe o stampar igen efter ett år. Man blir ganska trött. Men jag ger inte upp...




Sluta kämpa börja leva...lättare sagt än gjort just nu.




Men jag hänger inte läpp för det...humöret är bra kaffet är gott, for now allting gott.




Gött...heippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar