torsdag 10 december 2009

Fart o fläkt... är vi släkt

<----(There's the sign)
-"Ska du blogga?

-There's the sign"


Sitter hos Sara, som jag iof har gjort hela den här veckan. Käkat HEMLAGAD taccopaj o det va inte fy skam det inte! Vart o handlat på Willys, öoB o Maxi, gött med mat i kylen igen...började sina lite smått.


I morrn blir det Nyköping med Ronja o på fredag ska vi visst till Hedemora o Flisan ska följa med,,,för hundvakt är inte det lättaste att fixa. Gött o komma utanför länsgränsen nån gång med, eller iof har jag vart utanför den rätt möe med skolan men ändå. Känns rätt gött ändå.

Men först på fredag blir det första mötet på arbetsförmedlingen.


Jaja ska glutta på tv som jag bara gör här, aldrig hemma. Så ska jag va social eller iaf inte spendera hela kvällen vid datorn...är ju inte därför jag är här antar jag...eller...nävars dator har jag hemma....


Men iaf,,,vi höres, om det nu är nån som läser.


No nii heippa, näkemi, see ya don't wanna be ya osv, o fan o hans moster..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar