lördag 15 maj 2010

I min rosa helikpopter

Idag bor jag i min egna lilla rosa bakisbubbla. hänger inte med på vad folk snackar om och jag är allt lite borta tror jag., sirap och fågelholk kan man säga...tihi...

Det var kul att prata med dig igen Jess, förlåt att jag är så borta bara.

Sara bjöd på pizza som vi käka hos Helen, gott gott. Men jag fick inte i mig hela, o de va ovanligt hehhe*

Idag ska jag fan pierca mig, jag ska jag ska ska ska!!!
Varmt väder är det idag, skulle man ju kanske dra till mig o steka lite? Slö är jag, bakis, men men vad gör det om hundra år?

2 kommentarer:

  1. Jag vill ju också vara med då :()

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Du som håller på och piercar dig. Jag har tre stycken smycken som aldrig har använts. Vill du ha dom är det bara att säga till..

    SvaraRadera