onsdag 5 maj 2010

ho oh ho ho

Va bra länge sen jag skrev, känns inte som jag har så mycket att berätta. Har flyttat, nästan kommit i ordning, hängt med Sara flera dar, träffat chrille o jens med, haft praktik, börjat jobba på solbrännan, bränt mig på bröstet, druckit bärs heeela goa helgen. Jobbar typ halvtid för Iza inte ska va själv för länge, eller det är ju bara praktik, så nån löneskillnad blir det ju inte. Sen vet jag inte om det hänt så mycket mer, allt har rullat på, humöret har vart bra och är. Prima livet här så...har inte internet hemma än så är väl därför jag inte skriver heller.

2 kommentarer:

  1. Bra att du skriver något iaf ;P börjar ju känna sig ensam som bloggare^^

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du trivs iaf!

    Vet inte om du läst mitt meddelande, som jag skickade till dig på fb? Det blir iaf redan nu på fredag som Tessa ska avlivas. Jag vill inte utsätta henne för en massa stress och sånt nu innan, så jag kan tyvärr inte komma med henne till stan. Men om du hinner, så kan du ju träffa henne innan jag avlivar henne på fredag? Det blir på djurkliniken i Motala, har bokat tid till kl 11.00. Hör av dig om du vill/hinner träffa henne.

    SvaraRadera