tisdag 11 maj 2010

Great day...


Sitter hos Sara o Nattis o dricker kaffe, dom spelar o jag kollar runt på nätet. Chrille o jag gick hit efter han vart på kaffe hos mig. Har ju inte internet hemma än, får inte arslet ur vagnen o fixa det heller...men nån gång så. Mobilen bråkar, mittenknappen dog o lampan likaså, underbart.

Soligt har det vart idag o det var nice. Började såga i morse blev klar med allt som inte kräver hjälp av traktorn, tagit ekgrenar som växte in på en tomt, rauno håkan o jag. Sen finlira vi på bullervallen efter ekologen-gallra ur lite mer. Sen såga grenar med en grensåg, handjagare o det va jobbigt för armarna men rätt kul ändå, kul o prova nytt.

I morrn blir det att såga stubbar efter skördaren där vart skepparpinan ska byggas, blir det o sätta ett fotspår där med i motalas framtid, coolt va=)

Känns lite som alla börjar bli gladare på nåt sätt. Klart folk o jag själv har våra dagar men ändå känns det som lite mer glädje i luften.

Det som fattas nu är en tumme ur tummen o få mitt hem klart, min uteplats med,,,så är jag rätt nöjd.

Ha de bra alla=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar