fredag 22 juli 2011

Hej igen


Klockan är på pricken 7, nu har jag vart uppe i 2 timmar *gäsp* Trött är jag men det gick inte somna om. En kopp kaffe till sen ska jag ut med fisen.

Längtar tills jag får pengar, då ska jag köpa en ny telefon, underbart ska det bli.


Igår köpte jag en mp3 spelare på Netto för 99 kr, jag har velat ha en så länge men inte haft råd eller inte velat lägga för mycket pengar på det. Så nu blev det en sån. Helt ok o duger utmärkt till mig. Bästa var att USB kabeln jag fick med passar
till kameran, så nu kan jag lägga inte bilderna jag tar med. Eller ja, när jag vill. Har lånat kabel annars.

Sara har fått sålt båten, äntligen, eller den gick ju sålt så fort hon satte ut annonsen typ. För pengarna blev det en säng. Äntligen! Att gå från 105 säng till 160 är LYX! På hög nivå.

Bilderna vill inte göra som jag vill, eller så kan jag inte, skitsamma. Mobilen är såklart den jag ska köpa.

Bilden på sängen var den enda vettiga jag kunde hitta med avlastningsborden monterade, men våran är brunsvart, iss helsvart. Såå fin o såå skön.

Ev ska jag ut o greja med husvagnen, medan Sara städar hos sin farmor, det var tänkt vi båda skulle göra det men vi kanske delar upp oss för att vara mer effektiva.

Sist men inte m
inst Tänker jag på er R o K, o eran L. Är så ledsen för eran skull och det har fortfarande inte gått in att det gick som det gick. Det är ofattbart. Styrkekramar till er.























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar