måndag 4 april 2011

Guppybäbisar

<--(Bilden är tagen från ngt som hette akvaforum)

Äntligen har bäbisarna kommit! Jag har väntat i hela 3 dagar=) Smällfeta har de vart länge (som sagt mammas akvarium jag tagit över) Men än så länge har ca 27 små bäbisar ploppat ut <3 Eller det är ca så många vi har fiskat upp, tappade räkningen då jag fiska upp den, o inte vill de va stilla då jag räknar heller. Så kul att "uppfödningen" inte tog längre tid än så att komma igång. " tjockisar kvar, o en som nästan ser sjuk ut för hon inte är dräktig längre hehe* Man har vant sig lite vid att de är runda om buken.

I morrn blir det att åka o prova kläder som jag ska ha i stallet. Ska bli intressant o se om de har små kläder till mig. Brukar vara problem med det. Men annars får de köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar