måndag 16 augusti 2010

Röjer upp

Har suttit minimalt vid datorn nu på två dagar, inget igår och en snabbis i förrgår. Har städat arslet av mig i frugans lägenhet. Men det har känts bra faktiskt, bra att göra något vettigt. Känns som det inte blivit så mycket av det på sistone. Städat hallen, burit ner grejer till källaren, slängt kartonger i återvinningsgrejan. Städat i Nathalies rum, sorterat prylar o stuvat undan. Städat undan dataprylar, tidningar m.m. i vardagsrummet, sedan igår vårat rum. Vika kläder, byta plats på div grejer, stuva undan o dona. Sen på kvällen drog vi ut o cykla. Somnade väl vid 4 o jag va så trött i kroppen, mest benen. Men sov gott gjorde jag. Vaknade efter för få timmars sömn med kaffe vid sängen som söta Nattis fixar för hon vill vi ska gå upp. Innan vi hann gå upp kom Chrille o gick ut med Iza, han har börjat med morgonpromenaderna igen o Fisen får följa med. Tack så mycket, snällt av dig!

Jag ska inte sitta så mycket idag heller, vi har tvättstuga. Sara o chrille gick o handla o jag ska bära ner grejer till källaren igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar