torsdag 8 juli 2010

All the small things

Har man inte problem redan som det är så skaffar man sig det hur lätt som helst. Som att jag kommer inte upp på morgonen till praktiken, men jag har pratat med Erik om det och ska ändra tiden. I morgon är sista dan, sen bommar dom igen i två veckor, efter det har jag en vecka till i semester. Skönt det ska bli!

Sen annat man har att tänka på är en brudjävel som inte vågar göra något själv så hon skickar två snubbar med tatueringar som ringer på dörren och står där med armarna i kors o ska punga mig på pengar. Så jävla underbart. Oh fan så rädd jag blir...suck. Tycker det bara är skrattretande att inte ens den ena snubben vågar komma själv.. men det jag tänker mest på är väl att snart kommer det en stol genom fönstret och hur ska jag då bevisa att jag vet vem det är?

Blir inget skåne igen tyvärr, hade vart riktigt kul, men men. Det blir inte alltid som man vill. Hoppas på en skogssemester iaf, älskar att campa. Ha hunden lös o ingen bryr sig. Finns inga störmoment så hon följer med överallt så snällt o njuter hon med, springer och badar om vartannat. Hämta ved, såga, elda, laga mat över elden, bada...det är livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar